モンタナ日記

外国かぶれのガイジ陰キャキモオタが己の欲望と気持ち悪い趣味について語ったり無い脳みそを使って和訳したりするブログ

No love/Death grips

How the trip never stops
On and on its beyond insane
Why I set myself up
In a ragin sea of flames

 

You're fit ta learn the proper meaning of a beat down
Madness chaos in the brain
Let my blood flow make my blood flow through you mane
You got no business questioning a thang

 

Never not on it leanin so hard you're ashamed
You can't dismiss this sickness huffs your brain
Exhale your will and forget I ever knew you
Fuck do you do
Fuck a man wit hips for hulu
Rack a snitch chalk and cue you
Corner pocket consume you
Too many hoes in my
Too many hoes in my muthafuckin meal
Askin if I know how a muthafucka feels
How a muthafucka feels
Slit them choke flip them boat
Dead bitch float swollen corpse
No remorse navigated off course
Of course I can make you scream but if you ask for more
Bullshit matador grab the floor whip it cracked to all fours
You whimper while I check my phone
Who's next assassin roam
Music drifts I have no home
Choose this life you're on your own

 

You're fit ta learn the proper meaning of a beat down
Madness chaos in the brain
Let my blood flow make my blood flow through you mane
You got no business questioning a thang


Swallowed way too much
Couldn't handle it I fell
Down a spiral stair case winding ta hell

Fuck it now I can't quit will never be the same
I got that attitude you got no thang
I'm fit ta hurt you gives a fuck about the way I move weight
Dark matter flu state of consciousness
Straight through your won't do shit
But beg me to do this
Again and again and again and again
Strangler clutch sine wave deconstruct
My way or no way bangin hey makin lust
Lucid nut shake shake it up
Booyakah
You're a bitch made to be crushed
Came like what now you crave my touch
Flat busted on front street cake cuppin
Say you wasn't lion mane
I done been done with tame
Head hunter fuck the fame
Switch lanin ripper slangin
Hit me nuclear wind at my back
Smokin goldfish at the photo mat
Load my clap clap can't trustem never did
What it is

 

You're fit to learn the proper meanin of a beat down
Madness chaos in the brain
Let my blood flow make my blood flow through you mane
You got no business questioning a thang

 

どうして俺はトリップし続けてるんだ?

延々と終わる事なく、狂気をも超えて

なんで俺を奮い立たせちまったんだ?

この狂った火の海の中で

 

お前は"ブチのめす"の正しい意味を学ぶべきだ

狂気、頭の中の混沌

俺の血を騒がせる、俺の血をアツくさせるんだよ

てめえに物事を質問する権利なんてねえ

お前は"ブチのめす"の正しい意味を学ぶべきだ

 

初めてだ、ここまで顔を突っ込んだ事はねえ

お前は恥ずべきだ

お前のビョーキは治らねえ

転移しちまって、てめえの頭をムカつかせるんだ

お前の意思を吐き出して、お前の事を一切忘れてやる

てめえは何するつもりだ?

 俺がブチのめした後はまっすぐ歩けやしねえぜ

チクリ野郎は拷問して、ポリの描くチョークの形にしてやる

コーナーポケットがてめえを待ってるぜ

俺のメシにはうぜえ女共が集ってくるんだ

こう俺に聞く、クソッタレ野郎ががどう感じるか分かってるかってな

クソッタレ野郎がどう思うか?

首を掻っ切って、ボートから捨てる

くたばったクソ女が浮かんでくる、膨張した死体がな

罪悪感なんてねえ、道を外れて育てられたんだ

お前が望むなら、もちろんお前を叫ばせてやれるぜ

虚言野郎には処刑人

四つん這いになって床を掴んでろ  鞭でしばいてやる

俺が携帯をイジってる間、てめえは啜り泣くだろうな

次は誰だ?暗殺者がウロつく

音楽がどっかに行っちまえば、俺に家は無くなる

この人生はてめえ自身で選ぶんだな

 

お前は"ブチのめす"の正しい意味を学ぶべきだ
狂気、頭の中の混沌
俺の血を騒がせる、俺の血をアツくさせるんだよ
てめえに物事を質問する権利なんてねえ
お前は"ブチのめす"の正しい意味を学ぶべきだ

 

のめり込みすぎちまったようだ

俺にはどうしようもできねえ  堕ちちまった

地獄へ導く螺旋階段を降りていく

 

全部クソ喰らえ 俺はやめられなくなっちまった もう同じにはならねえ

俺には心構えがある てめえにゃ何もねえ

俺はてめえをボコすべきだな  俺がヤクを売る方法を気にするってのか?

ダークマター、まるで自覚がある状態のインフルエンザみてえだ

てめえは何もしねえ癖に俺には懇願して頼むんだな

絞殺者の支配、正弦波の解体

俺のやり方か何も無しか、ブチ犯すのをクソ強く望むぜ

俺の精液がブッ飛ぶ さっさとしろ!

お前はブッ壊される為のクソ女

こんな感じだ  "何?"って

今に俺を求めるようになるさ

フロントストリートにあるカップケーキみたいに踏み壊されちまう

お前はライオンの鬣じゃないって言ったな

俺は手懐けられるのにうんざりなんだ

スカウトも名声も一貫性のない野郎も全部クソ喰らえ

シリアルキラーがぶっ殺しにいくぜ

核の爆風を俺の背中に当ててくれ

玄関にいるアホ金魚共が

俺の銃をリロードするぜ  奴等は信用できねえ 信用した事もねえ

調子はどうだ クソッタレ

 

お前は"ブチのめす"の正しい意味を学ぶべきだ
狂気、頭の中の混沌
俺の血を騒がせる、俺の血をアツくさせるんだよ
てめえに物事を質問する権利なんてねえ
お前は"ブチのめす"の正しい意味を学ぶべきだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

訳しました  疲れた

 

じゃあな