モンタナ日記

外国かぶれのガイジ陰キャキモオタが己の欲望と気持ち悪い趣味について語ったり無い脳みそを使って和訳したりするブログ

俺が欲しいのは自由ちゃんだけ

Day after day your home life's a wreck
The powers that be just
Breathe down your neck
You get no respect
You get no relief
You gotta speak up
And yell out your piece


So back off your rules
Back off your jive
Cause I'm sick of not living
To stay alive
Leave me alone
I'm not asking a lot
I just don't want to be controlled


That's all I want
All I want


How many times is it gonna take
Till someone around you hears what you say
You've tried being cool
You feel like a lie
You've played by their rules
Now it's their turn to try


So back off your rules
Back off your jive
Cause I'm sick of not living
To stay alive
Leave me alone
I'm not asking a lot
I just don't want to be controlled


That's all I want
All I want


I said it before
I'll say it again
If you could just listen
Then it might make sense

 

 

So back off your rules
Back off your jive
Cause I'm sick of not living
To stay alive
Leave me alone
I'm not asking a lot
I just don't want to be controlled

 

That's all I want
All I want

 

 

お前の日々は変わらずガラクタのようだ

強大な力が首を絞めてお前の息の根を止めようとしている

尊敬されるわけもなく、救われる事もない

声を上げて、お前の本音を叫ばなきゃいけないんだ

 

だからお前のくだらないルールとか

くだらない話なんて捨てちまえ

生き残る為の惨めな人生なんて

俺はもううんざりなんだよ

ほっといてくれ

多くを求めてるわけじゃあない

俺はただ誰にも操られたくないだけなんだ

 

それが俺の望みだ

俺が求めているものだ

 

どれだけ続ければいいんだ?

お前の周りの人がお前が言ってることに耳を傾けるまで

クールになろうとしたが

お前は嘘をついてるように思えてきてる

奴らのルールに今まで従ってきたんだ

今度は奴らがお前のルールに従う番じゃないか?

 

だからお前のくだらないルールとか
くだらない話なんて捨てちまえ
生き残る為の惨めな人生なんて
俺はもううんざりなんだよ
ほっといてくれ
多くを求めてるわけじゃあない
俺はただ誰にも操られたくないだけなんだ

それが俺の望みだ
俺が求めているものだ

 

前にも言ったし

もう一回言ってやる

お前がただ聞きさえすれば

わかってくれるかもしれないんだ

 

だからお前のくだらないルールとか
くだらない話なんて捨てちまえ
生き残る為の惨めな人生なんて
俺はもううんざりなんだよ
ほっといてくれ
多くを求めてるわけじゃあない
俺はただ誰にも操られたくないだけなんだ

 

それが俺の望みだ
俺が求めているものだ

それこそが俺の希望なんだ

 

 

 

f:id:yuukamontana:20161216032530j:image

ドラエモーーーーーーーーーーーーーン

 

 

f:id:yuukamontana:20161216032613p:image

The OffspringのAll I Wantです。Doraemoooonやクレイジータクシーでご存知の方が多いのではないでしょうか。懐かしのあの曲です。

訳はそんなにむつかしいものでもなかったです。簡単というわけでもありませんでしたが。

 

 

おえ🤢眠くて吐き気がしてきました。おやすみなさい。

 

f:id:yuukamontana:20161216032902j:image

Peace da fuck out!