モンタナ日記

外国かぶれのガイジ陰キャキモオタが己の欲望と気持ち悪い趣味について語ったり無い脳みそを使って和訳したりするブログ

Creep

When you were here before
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fuckin' special

君がここにいた時

俺は君の目を見れなかった

君はまるで天使みたいで

涙が出るほど肌は綺麗で

美しい世界に浮かぶ羽のように舞っていた

俺も特別だったなら

君はとても特別だから

 

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here

 

でも俺は気味の悪い人間だ

俺は変人なんだ

ここで何してるんだ?

俺はここにいるべきじゃない

 

I don't care if it hurts
I wanna have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I'm not around
You're so fuckin' special
I wish I was special

 

痛くたって構わない

自我を持ちたいんだ

完璧な身体に完璧な魂が欲しいんだ

俺がここにいない時でも君に気にかけて欲しい

君はとても特別なんだ

俺も特別だったなら

 

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here

 

でも俺は気味の悪い人間だ

俺は変人なんだ

ここで何してるんだ?

俺はここにいるべきじゃない

 

She's running out the door
She's running out
She run, run, run, run
Run

 

彼女がドアから走り出していく

彼女が逃げていく

彼女が逃げる、逃げる、逃げる、逃げる

逃げろ

 

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fuckin' special
I wish I was special
But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
I don't belong here

 

君を幸せにするもの

君が欲しいものなんでも

君はとても特別なんだ

俺も特別だったなら

でも俺は気味悪い人間だ

俺は変人なんだ

ここで何してるんだ?

俺はここにいるべきじゃない

俺の居場所はここじゃないんだ