モンタナ日記

外国かぶれのガイジ陰キャキモオタが己の欲望と気持ち悪い趣味について語ったり無い脳みそを使って和訳したりするブログ

わるい自由ちゃん

Its been so long
Long hard days
They dont say
Gods change my ways
Change my ways
Those evil ways

 

So I set out
Cross that way
Strike them down
To make them pay
Change their ways
Their evil ways

 

But I can’t hide
Ooooooo
And I won't hide
Oooooo Yeah!
My Evil Ways

 

I found out
The hate grow cold
The god rise up
Damn my soul
Cause I ain't change
Change my ways
I ain't change

 

So I won't hide
Ooooo
I won't hide
Oooooo
I can't hide Yeah!
Ooooooo
I can't hide HEY!
My evil ways

 

Well I can't hide
Ooooo
And I won't hide
Ooooo yeah!
Well I can't hide
Ooooo ouh!
Caus’ I can't hide
My evil ways

 

長い月日が経った

長く厳しい日々が

「神が俺の運命を変えた」なんて

彼らは言わない

我が道を変える

悪の道へと

 

だから俺もそうした

悪の道へと向かった

奴らをブチのめした

奴らに代償を払わせる為に

奴らの運命を変えた

奴らの悪への道を

 

だが俺は隠せない!

そして隠そうともしない!

我が悪への道を

 

俺は気づいた

憎悪は冷たく光ることに

神は立ち上がり

我が魂を罵る

俺が変わらないから

我が運命を変えるなんて

俺は変わらねえぜ

 

だから俺は隠れない!

隠しもしない!

隠せないんだ!

秘められないんだよ!

我が悪への道を

 

ああ、俺は隠せない!

そして隠しもしない!

ああ、俺は隠せない!

隠せないからな!

我が悪への道は

 

Blues Saraceno - Evil Ways