モンタナ日記

外国かぶれのガイジ陰キャキモオタが己の欲望と気持ち悪い趣味について語ったり無い脳みそを使って和訳したりするブログ

Suicidal Thoughts

When I die, fuck it I wanna go to hell
Cause I'm a piece of shit, it ain't hard to fuckin' tell
It don't make sense, goin' to heaven wit the goodie-goodies
Dressed in white, I like black Tims and black hoodies


God will probably have me on some real strict shit
No sleepin' all day, no gettin my dick licked
Hangin' with the goodie-goodies loungin' in paradise
Fuck that shit, I wanna tote guns and shoot dice


All my life I been considered as the worst
Lyin' to my mother, even stealin' out her purse
Crime after crime, from drugs to extortion
I know my mother wished she got a fuckin' abortion


She don't even love me like she did when I was younger
Suckin' on her chest just to stop my fuckin' hunger
I wonder if I died, would tears come to her eyes?
Forgive me for my disrespect, forgive me for my lies


My babies' mothers 8 months, her little sister's 2
Who's to blame for both of them 
I swear to God I just want to slit my wrists and end this bullshit
Throw the Magnum to my head, threaten to pull shit
And squeeze, until the bed's, completely red
I'm glad I'm dead, a worthless fuckin' buddah head


The stress is buildin' up, I can't,
I can't believe suicide's on my fuckin' mind
I want to leave, I swear to God I feel like death is fuckin' callin' me
Naw you wouldn't understand 


You see its kinda like the crack did to Pookie, in New Jack
Except when I cross over, there ain't no comin' back
Should I die on the train track, like Remo in Beatstreet
People at the funeral frontin' like they miss me
My baby momma kissed me but she glad I'm gone
She knew me and her sista had somethin' goin' on


I reach my peak, I can't speak,
call my nigga Chic, tell him that my will is weak.
I'm sick of niggas lyin', I'm sick of bitches hawkin',
matter of fact, I'm sick of talkin'.

俺が死んだら、もうどうだっていいさ 地獄に行ってやる

俺はクソ野郎だからだ 難しくないだろ?

俺が美味えもんと一緒に 天国へ行くなんて理に敵わねえ

白装束なんて着るかよ  俺は黒の靴とフードが好きなんだよ

 

神は俺に厳しい罰を与えるだろうな

寝ることもできねえ、サオを舐められることもねえ

食いもんの横で寝転んで  楽園で笑うなんて

そんなのクソ喰らえ 俺は銃を持ち歩いてサイコロを転がしてたいのさ

生涯俺は最悪だって思われてきた

お袋には嘘をついて  彼女の財布だって盗んだ

犯罪に次ぐ犯罪  ヤクからゆすりまで

お袋が中絶すりゃよかったって願ったのは知ってるんだ

 

 彼女は俺をもう愛してすらいない  

俺の飢えを凌がせるために胸を吸わせてたみたいには

俺がもし死んだら  お袋の目には涙が浮かぶか?

俺の不敬を許してくれ、俺の嘘を許してくれ

 

妻の8ヶ月の子供と、妹の2ヶ月の子供

彼女達の為に責められるのは誰だ?

神に誓うぜ  もう俺は手首を切ってこのクソを終わらせてしまいたい

マグナムを俺の頭に当てて  撃ってやると脅し

引き金を引く  ベッドが完璧に赤に染まるまで

死ねて良かった  ブッとんで価値もねえクソ野郎め

 

ストレスが溜まってく  我慢できねえ

自殺のことが頭に浮かぶなんて信じられねえ

もう辞めてしまいたい  神に誓ってもいい 死が俺を呼んでるように感じるんだ

でもお前には分からねえだろうな

 

ヤクが「ニュージャックシティ」のプーキーにしたみたいに

違うのは俺が一線を越えたらもう戻ってこれないんだ

「ビートストリート」のレイモのように  線路で死ぬべきだった

葬式にいる奴らは  俺を寂しがるように並んでいる

妻は俺にキスをするが  死んで良かったと思うだろう

彼女は俺と妹に何かあったか気づいてたんだからな

 

もう限界だ  何も喋れない

チックに伝えてくれ、「俺の希望は弱かった」って

嘘をつくニガーも、俺を見てくるピッチもうんざりだ

そもそももう  話すのもうんざりだ

 

Biggie Smalls - Suicidal Thoughts