モンタナ日記

外国かぶれのガイジ陰キャキモオタが己の欲望と気持ち悪い趣味について語ったり無い脳みそを使って和訳したりするブログ

I was just a kid, I needed answers
I found a screen, promised adventure
Just as I thought I had it all
I pulled the trigger and nothing happened

 

ただの子供だった俺は、答えを求めていた

見つけた画面は、約束された冒険を映していた

全てを手に入れたと思ったその時に

引き金を引いたのに、何も起こらなかった

 

I was in a dream, I was in heaven
I saw a god, I had a question
Opened my eyes, fell out the sky
Tried to remember, but there was nothing

 

俺は夢の中で、天国に居た

神を見た俺には聞きたいことがあったのに

目を開くと、空から落ちたように

覚えていようとしたのに、もう何もなかった

 

Then you gave me something
Something to believe in
Yeah, you gave me something
Something to believe in

 

その時君が記してくれたんだ

信じていける何かを

ああ、君が与えてくれたんだ

従う価値のある何かを

 

 

'Cause I was just a kid
I was just a kid
How'd it get like this?

 

だって、俺はただの子供だったんだ

俺はただの子供だったはずなのに

どうしてこうなってしまったんだ?

 

And the story ends, but life goes on

so Like those before and those to follow

Just when you thought you knew it all

You find another and then it happens

 

おとぎ話が終わっても、人生は続いていく

これまでのように、これからも

全ての事をわかったと思った瞬間に

新しい可能性が浮かんで、それが現実となる

 

'Cause you gave me something
Something to believe in
Yeah, you gave me something
Something to believe in

 

その時君が記してくれたんだ

信じていける何かを

ああ、君が与えてくれたんだ

従う価値のある何かを

 

'Cause I was just a kid
I was just a kid
'Cause I was just a kid

 

だって、俺はただの子供だったんだ

俺はただの子供だった

俺はただの子供だったんだ

 

And you gave me something
Gave my life a meaning
Yeah, you gave me something
Something to believe in

 

そして君が与えてくれたんだ

俺の人生に理由を

ああ、君が記してくれたんだ

従う価値のある信条を

 

'Cause I want something to believe in
Yeah, I want something to believe in

 

だって、俺は信じるものが欲しかったんだ

ああ、俺は信じるものが欲しかったんだ

 

Nothing but thieves - I was just a kid